Sorting
Source
Księgozbiór
(1)
Form of Work
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia Warszawa
(1)
Author
Jabłoński Artur
(1)
Piasek Marek
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Menedżerowie produktu
(1)
Subject
Content marketing
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Zrozumieć marketing to zbiór doświadczeń wyniesionych z prowadzenia kampanii na 67 rynkach, w kilku językach, w różnych warunkach ekonomicznych, od niewielkich budżetów do dużych kampanii i efektów, jakie autorzy uzyskali dla siebie lub klientów, generując łączny wynik na moment wydania książki ponad 200 mln zł i pozyskując setki tysięcy leadów. Książka powstała zarówno z myślą o osobach, które stawiają dopiero pierwsze kroki na marketingowej ścieżce, jak i dla przedsiębiorców oraz menedżerów, którzy zastanawiają się, w jaki sposób zwiększyć skalę prowadzonych przedsięwzięć. Celem autorów było przygotowanie mapy, która pozwoli dotrzeć do celu. Czytając, czytelnik natrafi na wskazówki, praktyczne ćwiczenia oraz ostrzeżenia, czego unikać i w jakie miejsca się nie zapuszczać.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Warszawa
There are copies available to loan: sygn. 10514 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again