Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(1)
Forma i typ
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Warszawa
(1)
Autor
Jabłoński Artur
(1)
Piasek Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie produktu
(1)
Temat
Content marketing
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Zrozumieć marketing to zbiór doświadczeń wyniesionych z prowadzenia kampanii na 67 rynkach, w kilku językach, w różnych warunkach ekonomicznych, od niewielkich budżetów do dużych kampanii i efektów, jakie autorzy uzyskali dla siebie lub klientów, generując łączny wynik na moment wydania książki ponad 200 mln zł i pozyskując setki tysięcy leadów. Książka powstała zarówno z myślą o osobach, które stawiają dopiero pierwsze kroki na marketingowej ścieżce, jak i dla przedsiębiorców oraz menedżerów, którzy zastanawiają się, w jaki sposób zwiększyć skalę prowadzonych przedsięwzięć. Celem autorów było przygotowanie mapy, która pozwoli dotrzeć do celu. Czytając, czytelnik natrafi na wskazówki, praktyczne ćwiczenia oraz ostrzeżenia, czego unikać i w jakie miejsca się nie zapuszczać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Warszawa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10514 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej