Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(50)
Forma i typ
Książki
(49)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje fachowe
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
nieokreślona
(9)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Warszawa
(19)
Wypożyczalnia Lublin
(3)
Wypożyczalnia Poznań
(5)
Wypożyczalnia Wrocław
(2)
Wypożyczalnia Kraków
(11)
Wypożyczalnia Lódź
(7)
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(1)
Wypożyczalnia Rzeszów
(2)
Wypożyczalnia Bydgoszcz
(10)
Autor
Lipa Michał
(8)
Witkowska Magda
(4)
Gasper Dorota
(3)
Kowalczyk Marcin
(3)
Malcherek Monika
(3)
Catmull Edwin E. (1945- )
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Goldstein Noah J
(2)
Górski Jerzy
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Martin Steve J
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Sutton Robert I
(2)
Szyfter Jerzy
(2)
Wallace Amy
(2)
Zinserling Urszula
(2)
Atlas Radosław
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bartczak Irena
(1)
Bartosiak Jacek (1976- )
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Berger Jonah
(1)
Białek Maja
(1)
Bielewicz Michał
(1)
Bucki Piotr
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Buffett Warren (1930- )
(1)
Church Allan H. (1966- )
(1)
Conger Jay Alden (1952- )
(1)
Connors Richard J
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dawson Roger (1940- )
(1)
Derry Simon
(1)
Domarecki Krzysztof
(1)
Domaszewska Anna (1990- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Dzikowicz Marek (1986- )
(1)
Dębowski Adam (psycholog)
(1)
Edersheim Elizabeth Haas
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Ertel Danny (1960- )
(1)
Falicki Paweł (1954- )
(1)
Gomes Jean
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Gordon Mark (1956- )
(1)
Góralczyk Bogdan (1954- )
(1)
Hagan Margaret (1981- )
(1)
Harper-Smith Patrick
(1)
Heidtman Joanna
(1)
Hensel Witold
(1)
Jakimiuk Krzysztof
(1)
Janik Tomasz (ksiądz)
(1)
Jones Phil M. (1981- )
(1)
Jóźwik Karolina
(1)
Kaufman Josh
(1)
Komasa Bartosz
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozak Robert (1964- )
(1)
Kozyra Beata
(1)
Krzywicka-Szpor Karolina
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Maxwell John C. (1947- )
(1)
Mayer Robert
(1)
McCarthy Catherine (1968- )
(1)
Miller Mark (1959- )
(1)
Miszkiewicz Bartosz
(1)
Mittal Nitin
(1)
Norris Dana
(1)
Obłój Krzysztof
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Orzechowski Marek
(1)
Owsiak Anna
(1)
Ozenc Kursat
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Piasecki Piotr (organizacja i zarządzanie)
(1)
Piskorska Agata
(1)
Piątkowski Marcin (1975- )
(1)
Pyffel Radosław (1976- )
(1)
Rajca Konrad
(1)
Raz Tahl
(1)
Renshaw Ben
(1)
Ritchie Chris (1962- )
(1)
Rostocki Marek
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schwartz Tony (1952- )
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Scott Kim Malone
(1)
Silbiger Steven (1961- )
(1)
Skibiński Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Sosnowski Łukasz
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Tarnowski Arkadiusz
(1)
Thomas Jim
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(17)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(45)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(2)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(11)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Negocjacje
(6)
Przywództwo
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Kreatywność
(4)
Marketing
(4)
Menedżerowie
(4)
Perswazja
(4)
Kompetencje przywódcze
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zatrudnienie
(3)
Coaching
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Organizacja pracy
(2)
Pixar Animation
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Psychotechnika
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Samorealizacja
(2)
Samowychowanie
(2)
Sukces
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Wytwórnie filmowe
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie personelem
(2)
Zasoby ludzkie
(2)
Zarządzanie talentami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Bezpieczeństwo psychiczne
(1)
Burza mózgów
(1)
Cele życiowe
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005) DBN
(1)
FBI
(1)
Finanse
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Kierowanie organizacją
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Liderzy
(1)
List biznesowy
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Menedżer
(1)
Mentoring
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie-metody
(1)
Nowy Jedwabny Szlak
(1)
Optymizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacja
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia pracy
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Sens życia
(1)
Sprzedaż
(1)
Storytelling
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Studia MBA
(1)
Słownictwo
(1)
Słuchanie
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Umysł
(1)
Voss, Christopher (1942- )
(1)
Work-life balance (WLB)
(1)
Wychowanie-metody
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Zarządzanie strategiczne. DBN
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Chiny
(1)
Gatunek
Poradnik
(22)
Poradniki
(6)
Opracowanie
(5)
Case study (studium przypadku)
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Podręcznik
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Praca, kariera, pieniądze
(7)
Rozwój osobisty
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane. Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, pokazuje, jak oddziaływanie społeczne przyczynia się do sukcesu produktów, usług czy zachowań. Wraz ze swoim zespołem Berger wyodrębnił sześć kluczowych elementów STEPPS, które sprawiają, że pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć cech viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, same wywołują emocje, są jawne oraz mają praktyczną wartość, a także dają się wpleść w opowieść. Książka Efekt viralowy zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bydgoszcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12906 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kraków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13363 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bydgoszcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12910 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Warszawa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 11022 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wypożyczalnia Kraków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13955 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. "Tak!" zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji. Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki "Tak! 60 sekretów nauki perswazji" dowiesz się w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 14429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Poznań
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II-19675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Warszawa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9784 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Warszawa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11034 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Lódź
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 011494 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Warszawa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 8410 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wrocław
Brak informacji o dostępności: sygn. 24937 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji, czy będzie nią biznes, agenda rządowa, laboratorium badawcze, szpital czy jednostka wojskowa. Tędy wiedzie droga do osiągnięć organizacji. Menedżerowie, pracując nad swoją efektywnością, podnoszą poziom osiągnięć całej organizacji. Zwiększają bowiem aspiracje - zarówno swoje własne, jak i innych. W rezultacie organizacja staje się zdolna nie tylko do lepszego funkcjonowania, ale i do robienia wielu różnych rzeczy, których nie robiła, a także do sięgania po nowe cele. Książka ta próbuje przedstawić różne wymiary menedżerskich osiągnięć w takiej sekwencji, by zachęcić Czytelnika do nauczenia się skuteczności w zarządzaniu. Nie jest to oczywiście podręcznik - choćby dlatego, że jeśli nawet skuteczności może się ktoś nauczyć, to uczyć jej z pewnością nie można. Skuteczność nie jest bowiem „przedmiotem”, lecz kwestią dyscypliny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Lublin
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 36448 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Warszawa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9944 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kraków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13601 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bydgoszcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12375 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Poznań
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II-19674 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kraków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11513 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bydgoszcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12985 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kraków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Warszawa
Brak informacji o dostępności: sygn. 9688 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
(Zarządzanie)
Aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swojej działalności jedynie na zdrowym rozsądku, prostej arytmetyce i znajomości kilku ważnych zasad. Josh Kaufman za główny cel postawił sobie pokazanie w jasny i zrozumiały sposób tych najważniejszych pojęć ze świata biznesu w możliwie jak najmniej czasochłonny sposób. Jego książka Indywidualny program MBA to kompleksowy i przejrzysty przegląd wszystkich ważnych tematów biznesowych – takich jak przedsiębiorczość, rozwój produktu, marketing, sprzedaż, negocjacje, księgowość, finanse, produktywność, komunikacja, przywództwo, projektowanie systemów, analiza i zarządzanie operacyjne – a wszystko to zawarte w jednym tomie. Znajdziesz w niej 271 prostych pojęć, nowoczesne koncepcje i konkretne narzędzia, dzięki którym nauczysz się myśleć o biznesie w nowy, przydatny sposób. Wśród najważniejszych zagadnień znajdziesz m.in.: Pięć elementów każdej firmy. Możesz zrozumieć i ulepszyć każdą firmę, dużą lub małą, koncentrując się na pięciu podstawowych kwestiach. Czy wiesz, na jakich obszarach danej organizacji trzeba się przede wszystkim skupić? Dwanaście form wartości. Produkty i usługi to tylko dwa z dwunastu sposobów kreowania wartości dla klientów. Jakie są pozostałe? Cztery metody zwiększania przychodów. Istnieją tylko cztery sposoby, aby firma mogła zarobić więcej pieniędzy. Czy je znasz? Połącz lekturę tej książki ze swoim praktycznym doświadczeniem i już dziś zacznij efektywniej pracować, podejmować dobre decyzje i wykorzystywać w pełni swoje umiejętności, zdolności i dostępne okazje – bez względu na to, w jaki sposób zarabiasz (lub chciałbyś zarabiać) na życie. Z pomocą tej książki założysz rentowną firmę, uzyskasz ważny awans albo w istotny sposób poprawisz swoje życie osobiste i zawodowe. *** Większość książek mających stanowić alternatywę dla studiów MBA stara się odtwarzać program nauczania uczelni cieszących się najlepszą opinią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Warszawa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10793 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej