70241
Book
In basket
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków - pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne
Availability:
Wypożyczalnia Lublin
There are copies available to loan: sygn. 36228 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 137-146.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again