70119
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; t. 205)
W publikacji znaleźć można przydatne elementy z zakresu teorii komunikowania, w tym komunikowania międzynarodowego, szeroką perspektywę medioznawczą, politologiczną i filozoficzną – w odniesieniu do podstawowego zagadnienia etyki public relations. (…) Idea, jaka łączy poszczególne teksty, to poszukiwanie zasad poprawnego komunikowania, a także – co stanowi o wyjątkowości monografii – podkreślanie prewencyjnego charakteru PR i troski o jakość porozumiewania się pomiędzy podmiotami i interesariuszami. (…) Książka jest godna polecenia dla wszystkich, którym bliska jest tematyka etyczności w działaniach komunikacyjnych. [Z recenzji dr hab. Klaudii Cymanow-Sosin]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Warszawa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10816 (1 egz.)
Strefa uwag:
Dod. s. tyt.: Public relations ethic : professionalization of the PR industry in Poland
Uwaga ogólna
Tytuł równogległy: Public relations ethic : professionalization of the PR industry in Poland.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii (Uniwersytet Warszawski)
Uwaga dotycząca języka
Wstęp także w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej