70304
Book
In basket
(Biznes)
"Biznes w Chinach. Jak odnieść sukces w chińskim świecie" to zbiór dwudziestu rozmów, jakie autor książki przeprowadził z osobami działającymi w różnych branżach, które rozpoczęły swoją przygodę na chińskim rynku. Trzeba zdać sobie sprawę, jak ważna obecnie stała się rola tego państwa w światowej gospodarce. Autor podpowiada, co robić, by nie rzucić się od razu na głęboką wodę i osiągnąć oczekiwane efekty. Wprowadzenie biznesu na rynek w Chinach stanowi spore wyzwanie, do którego trzeba się dobrze przygotować. Dzięki tej pozycji można dowiedzieć się, jak rozmawiać z Chińczykami, a także w jaki sposób prowadzi się tam zwykle biznes. Można też poznać szczegółowo etykietę biznesową, jaka obowiązuje w Chinach i porównać ją z etykietą europejską. Przedstawione zostały również pozostałe wyzwania związane z wchodzeniem na chiński rynek, a także opisane upodobania, jakie mają klienci w Państwie Środka. W publikacji znajduje się też próba odpowiedzi na pytanie, jaki wpływ będzie miała chińska gospodarka na cały świat.
Availability:
Wypożyczalnia Warszawa
There are copies available to loan: sygn. 10672 (1 egz.)
Notes:
General note
Na okładce: Atlas, Bartosiak, Bielewicz, Domarecki, Dzikowicz, Falicki, Góralczyk, Jakimiuk, Janik, Komasa, Miszkiewicz, Orzechowski, Piątkowski, Sosnowski, Tarnowski, Wielondek, Zieliński, Ziółek, Zwoliński, Żyznowski.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again