70310
Książka
W koszyku
(Awangarda Zarządzania)
Dziś nie uciekniemy od technologii - cyfrowa rzeczywistość niemal niezauważalnie stopiła się z życiem "w realu". Rozmowa na czacie jest dla nas tak samo naturalna, jak ta prowadzona przy kawie w cztery oczy. Cyfryzacji nie unikną więc firmy. Skoro klienci sprawnie poruszają się po wirtualnym świecie pełnym technologii, biznes musi zrobić to samo, jeśli chce przetrwać. Każda organizacja powinna zrozumieć swoje "cyfrowe DNA", aby zamiast podejmować "działania cyfrowe" zaczęła "być organizacją cyfrową"! Jak przejść przez ten proces zmian? I tu Cię zaskoczymy - wcale najważniejsze nie są technologie, a... ludzie! Pomoże Ci książka "Pułapki technologii", będąca przewodnikiem dla menedżerów i liderów biznesowych. Autorzy pokazują, jak przetrwać cyfrowe zakłócenia - ale nie jest to książka o technologii, a o zmianach organizacyjnych niezbędnych do tego, by wykorzystać potęgę technologii. Książka powstała na podstawie czteroletnich badań przeprowadzonych we współpracy z "MIT Sloan Management Review" i Deloitte‘em. To wynik regularnych ankiet (ponad 16 tys. respondentów) i licznych wywiadów z menedżerami takich firm, jak Walmart, Google i Salesforce. Książka dostarcza wielu przykładów, praktycznych wskazówek i ciekawych spostrzeżeń do zastosowania w swojej firmie.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Bydgoszcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12917 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Technology fallacy : how people are the real key to digital transformation, 2019
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The technology fallacy : how people are the real key to digital transformation.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 259-268. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej