70243
Book
In basket
(Biblioteka Personel & Zarządzanie)
Satysfakcja z pracy i zaangażowanie w obowiązki służbowe to dwa obszary, które w znacznej mierze wpływają na nasze codzienne funkcjonowanie. Bez względu na wielkość przedsiębiorstwa, narodowość, sytuację na rynku, zaangażowanie w pracę przekłada się na nasz dobrostan - a co za tym idzie, na lepsze funkcjonowanie naszych rodzin i tym samym całego społeczeństwa. Autorzy książki posługują się licznymi przykładami, by opisać kluczowe kwestie: czy pracownicy, którzy są zadowoleni ze swojej pracy są w nią również zaangażowani. I odwrotnie, czy osoby zaangażowane w pracę są z niej zadowolone? Na podstawie wnikliwych badań powstała nie tylko diagnoza zaangażowania i kompetencji, ale także wypracowana została typologia pracowników, która jest prezentowana w tej książce. Dodatkowo, po opracowaniu i wstępnym scharakteryzowaniu wyróżnionych w ramach typologii grup pracowników, zrealizowano z przedstawicielami każdego z typów indywidualne wywiady pogłębione. Czytelnik dowie się również w jaki sposób niezależnie potraktowane wymiary satysfakcji i zaangażowania budują typologię pracowników, która może wpłynąć zarówno na politykę personalną firmy jak i na to jak przełożeni powinni postępować ze swoimi pracownikami.
Availability:
Wypożyczalnia Lublin
There are copies available to loan: sygn. 36380 (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej: Jak pracować z osobami, które nie czerpią satysfakcji z tego, czym się zajmują? Jak utrzymać wysokie zaangażowanie najbardziej zadowolonych pracowników? Jak pogodzić potrzeby lokomotyw i ofiarników pracujących w jednym zespole?
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 269-272.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again