70016
Książka
W koszyku
W oparciu o modele układu pojazd–tor można wyznaczać prędkości krytyczne, zakresy prędkości, dla których istnieją rozwiązania stateczne okresowe, wartości tych rozwiązań i na tej podstawie wnioskować o stateczności (możliwości ruchu) pojazdów modelowanych. Właśnie stateczność ruchu w takim rozumieniu stanowi podstawę interpretacji wyników zamieszczonych w niniejszej pracy. Opracowanie ma charakter przeglądowy i stanowi podsumowanie kilkunastoletniej działalności autora w obszarze dynamiki pojazdów szynowych, ograniczonej głównie do stateczności ruchu. Badania mają charakter teoretyczny i cel poznawczy.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Warszawa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10328 (1 egz.)
Wypożyczalnia Kraków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13260 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, wykaz norm na stronach 130-141.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej